2021 Yılı Akademik Teşvik Başvuru Takvimi

Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliği’nin 4’üncü maddesinin 3’üncü fıkrası uyarınca hazırlanan “2021 yılı Akademik Teşvik Ödeneği Başvuru Takvimi” aşağıda belirtilmiştir.

ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ

 

AKADEMİK TEŞVİK ÖDENEĞİ TAKVİMİ

18-25 Ocak 2021

(25.01.2021 Saat 14:00’a kadar yapılması gerekmektedir.)

Öğretim Elemanlarının kadrolarının bulunduğu bölüm/anabilim dalı başkanlıklarına başvurusu

26-27 Ocak 2021

Akademik Teşvik Başvurularının Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu tarafından değerlendirilmesi

28-29 Ocak 2021

Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu’na yapılan başvurularda varsa eksikliklerin giderilmesi ve uygun görülen başvuruların nihai karının verilmesi,

01 Şubat 2021

(Saat 14:00’a kadar yapılması gerekmektedir)

Akademik Teşvik Başvurularının, birimler tarafından ilgili Dekanlık/Müdürlüğe gönderilmesi

02 Şubat 2021

(Saat 14:00’a kadar yapılması gerekmektedir)

Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu tarafından gönderilen başvurular ve başvuru değerlendirme kararlarının Dekanlık/Müdürlüklerce Üniversite Akademik Teşvik Düzenleme Denetleme ve İtiraz Komisyonuna gönderilmesi

02-05 Şubat 2021

 Üniversite Akademik Teşvik Düzenleme Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından başvuruların incelenerek nihai kararın verilmesi

08 Şubat 2021

Üniversite Akademik Teşvik Düzenleme Denetleme ve İtiraz Komisyonu nihai kararının başvuru sahiplerine bildirilmesi

08-09 Şubat 2021

Üniversite Akademik Teşvik Düzenleme Denetleme ve İtiraz Komisyonunca ilan edilen başvuru sonuçlarına itirazların (varsa) alınması

10 Şubat 2021

Akademik Teşvik Düzenleme Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından itirazların sonuçlandırılması

 

AÇIKLAMALAR 

1)Akademik faaliyetlere ilişkin başvurularda YÖKSİS’ten (https://yoksis.yok.gov.tr) alınan çıktılar kullanılacaktır. Bu nedenle, YÖKSİS şifresi olmayan Öğretim Elemanlarımız, YÖKSİS giriş sayfasında “şifremi unuttum” seçeneğine tıklayarak yeni şifrelerini edinebilirler. Şifrelerini edinemeyenler personel@comu.edu.tr adresinden e-posta ile talep edebilir veya Personel Daire Başkanlığının 286 218 00 18 nolu telefonuna ulaşarak temin edebilirler. 

2) Başvuruda akademik faaliyetlere ilişkin YÖKSİS’ten alınan çıktı ile birlikte; Akademik faaliyetlere ilişkin tüm belge/çıktı/dokümanlar eklenmelidir. 

3) Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliğine ulaşmak için tıklayınız.

4) Tüm belgeler fiziksel ve her sayfası imzalı olarak Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu’na 25/01/2021 Pazartesi günü saat 14.00’e kadar ulaştırılmalıdır. 

5) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonları başvuru dosyalarını tutanak (*) ile 01/02/2021 Pazartesi saat 14:00’a kadar ilgili Dekanlık/Müdürlüğe teslim eder.Birim Akademik Teşvik İnceleme ve Değerlendirme Komisyonu Puan Tablosu Formunu Excel formatında gensek@comu.edu.tr e-posta adresine gönderir. 

6) Dekanlık/Müdürlük hiçbir inceleme yapmaksızın üst yazıyla başvuru dosyalarını Rektörlüğe 02.02.2021 Salı günü saat 14:00’ a kadar teslim eder. 

7) Belirtilen tarihler arasında resmi görevli, sağlık raporlu veya pandemi nedeniyle mazeretli olan Öğretim Elemanları, durumlarını belgelendirmek kaydıyla Vekalet Formu’nu doldurarak birimlerinden bir öğretim elemanı aracılığıyla başvuruda bulunabilir. 

8) Birimler başvuru inceleme sonuçlarını ilan ederken Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na (KVKK) riayet ederek çalışmalarını tamamlamalıdır. 

 (*) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Tutanağı için tıklayınız.

Dilek ve Önerileriniz İçin RİMER
(Rektörlük İletişim Merkezi)